Kitab Budak Praktikal

RM22 RM19.80 (Diskaun) 'Nak praktikal je pun, tak payah nak berprotokol sangat, asal dapat sudah. Janji boleh grad!' 'Alaaa... jadi budak praktikal ni kerja kau fotostat je pun, nanti dah habis praktikal bolehlah dapat Master in Photocopying.' 'Praktikal bukannya dibayar elaun, tak payah rajin sangat menabur bakti free dekat ofis tu, sampai masa je balik!' Fuh! Macam-macam cerita. Nak tahu apa lagi hal lain pasal budak praktikal ni, korang baca dalam buku ni.